کاندیدای جراحی بینی گوشتی

بینی گوشتی دارای غضروف ضغیف و پوست هایی با ضخامت می باشند . از دیگر علائمی که می توان به بینی گوشتی پی برد نوک  پهن و بزرگ بینی می باشد . برای انجام بینی گوشتی میبایست جراح در قدم اول به جای اینکه غضروف ها را بردارد و کوچک کند ، آن ها را تقویت کند . ورم ناشی بعد از عمل جراحی بینی گوشتی بسیار بیشتر از جراحی بینی های دیگر می باشد . به همین علت بیمار باید تا زمان کاهش ورم بینی خود صبور باشد .

کاندیدای جراحی بینی گوشتی

پوست بینی در جراحی بینی گوشتی رابطه مستقیمی با نتیجه عمل دارد . در جراحی بینی های گوشتی به دلیل اینکه استخوان بینی دچار تغییراتی می شود و هم چنین پوست آن ها کلفت و با ضخامت می باشد برای بهبود به زمان بیشتری احتیاج دارد . برخی بر این باورند که بعد از جراحی بینی امکان برگشت بینی های گوشتی زیاد است . اما پزشکان این نظریه را رد کرده اند و احتمال بازگشتی وجود ندارد . بیین های گوشتی دارای پوست ضخیمی می باشند به همین علت برای انقباض پوست در این نوع بینی ها زمان بیشتری نیاز است . در کل کسانی که پوست خیلی کلفت و با ضخامتی دارند نمی توانند جز کاندیدای جراحی بینی گوشتی باشند . بیمار باید از نظر وضعیت روحی و جسمی کاملا سالم باشد و به همین علت دوره بهبود فرد بسیار کمتر می شود. در جراحی بینی جراح باید از روش های ویژه ای استفاده کند و در زمان جراحی باید تما غضروف ها را تقویت کند .

نتیجه کلی از جراحی بینی گوشتی

نتیجه جراحی بینی های گوشتی بستگی به تجریه و مهارت خود جراح دارد . البته پوست و میزان ضخامت آن هم بر نتیجه عمل نقش بسزایی دارد . بینی های گوشتی دارای پره های کلفت می باشند و به همین علت این پره ها با جراحی آنقدر نازک و ظریف نمی شوند . هم چنین باید در نظر داشت بیماری که تحت جراحی بینی گوشتی قرار می گیرد انتظار بینی عروسکی یا فانتزی را نباید داشته باشد . نتیجه بینی های گوشتی یک بینی طبیعی می باشند.

خدمات دکتر احمد رضا رجایی جراح بینی در شیراز

جراحی بینی

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی گوشتی

جراحی ترمیمی بینی

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جراحی بینی  می توانید با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید :

شماره های تماس : 02188195459 _ 09129172721

منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم .

با تشکر مدیریت سایت دکتر احمد رضا رجایی جراح بینی در شیراز